מגשי אירוח לאירועים

סגור לתגובות על מגשי אירוח לאירועים | אפריל 19, 2016

כולם יודעים שאירוע ללא אוכל מיוחד וגורמה הוא לא אירוע וככל שהאוכל יהיה טעים יותר ואטרקטיבי כך ההנאה של האורחים תהיה מרובה יותר, הרי בסוף כל אירוע תמיד ידברו על איכות האוכל ועל טעמו. מגשי אירוח לאירועים מגיעים בטעמים וניחוחות שונים, הם יכלים להכיל אוכל גורמה משובח טבעוני, צמחוני, חלבי, בשרי ואפילו מגשי אירוח המכילים קינוחים טעימים במגוון צבעים. מגשים אלו מתאימים למגוון רב של סוגי אירועים, אך גם להשקות וישיבות צוות ואפילו להרמת כוסית בחברות וארגונים.

מגוון רב של אפשרויות

כיום, יש לא מעט חברות או אנשים פרטיים המציעים שירות של מגשי אירוח מעוצבים המתאימים לכל סוגי האירועים האפשריים, בין אם מדובר על אירועי ענק של מסיבות והשקות או אירועים פרטיים, או בין אם מדובר על אירועים אינטימיים ואפילו אירוח של אורחים חשובים במשרד. כמובן שאת הסגנון של המגשים תוכלו לבחור על פי אופי האירוע ועל פי כמות האורחים.

האופציות הפופולריות הן:

מגשי פירות – מגשים אלו נעשו טרנד לוהט בשנים האחרונות בשל המראה המרשים של פירות צבעוניים חתוכים בצורה דקורטיבית ומרשימה. את מגשים אלו ניתן לקבל טריים, כלומר פירות העונה במגוון צבעים וטעמים שנחתכו במקום ומיד נשלחים אליכם על ידי שליח. העיצובי הם כל כך מרשימים ויפים, כך שהם מתאימים למגוון אופציות, אם זה להרמת כוסית, אירוח של אורחים במשרד, פגישות עסקיות, ימי הולדת ועוד.

מגשי סושי – כמטע כולם אוהבים סושי ונראה כי לא ניתן לסרב לו בכל שעה ביום. את הסושי ניתן לקבל במגוון רב של אופציות כמו – אין סייד אווט, רגיל, צמחוני, סשימי, ניגרי ואפילו טבעוני, כך שתוכלו לשלב קומבינציה מעניינת כך שכולם יהיו מרוצים מהמגש.

מגשי שוקולדים וקינוחים – מי מאיתנו לא אוהב קינוחים ומתוקים, סביר להניח שכולם אוהבים! מגשי קינוחים יכולים להיות אופציה נהדרת למגוון סוגי אירועים, אם זה השקות של מוצרים, פגישות עסקיות אירועים פרטיים כמו בר או בת מצווה, חתונות, ברית או בריתה, ימי הולדת, ירידים, כנסים עסקיים ובכלל לכל סוגי האירועים.